شکست سنگین گرایی در مسابقات جهانی کشتی یاسین سلمانی اولین جداشده احتمالی پرسپولیس؟ خطر مصدومیت شجاع رفع شد باخت دوباره در پایتخت احتمال اخراج تن هاخ را داغ کرد نحوه خرید بلیت بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس + لینک و قیمت لغو حساس‌‎ترین بازی هفته لیگ برتر هندبال قهرمانی آزادکاران ایران در امیدهای جهان اورونوف به شرایط مسابقه رسید موسیمانه تمرین آبی‌ها را تعطیل کرد جریمه سنگین درویش از سوی کمیته اخلاق هواداران استقلال و پرسپولیس علیه تاج| رئیس بدون پایگاه در میان سرخابی‌ها رمضانی و بلانکو در لیست سیاه موسیمانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و مارسی| برد راحت شاگردان انریکه رضاییان نیمکت نشین می شود؟ استقلال از کورس خارج شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و اینترمیلان| نبرد هیجان‌انگیز پایان کار جشنواره خانواده ورزش در مشهد + ویدئو ۹۰ درصد ورزشگاه شهر قدس در اختیار هواداران استقلال در بازی با تراکتور پخش زنده بازی بایرن مونیخ و بوخوم در بوندسلیگا (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

روز‌های سخت موسیمانه تازه شروع شد

  • کد خبر: ۲۹۶۸۵۸
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
روز‌های سخت موسیمانه تازه شروع شد
استقلال بعد از بازی با تراکتور تبریز باید در بیرون خانه به مصاف الهلال برود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال بازی با خیبر خرم آباد را به بدترین شکل ممکن از دست داد و با باختی تلخ و جانکاه میدان رقابت با رقیب خرم آبادی خود را پشت سر گذاشت تا موسیمانه به‌شدت از اتفاقات رخ‌داده در این بازی دلخور شود.

سرمربی آفریقایی استقلال اما علاوه بر تقابل با بازیکنانی که انگار همه انگیزه‌شان را در تعطیلات پیش‌فصل لیگ جا گذاشته‌اند، با چالش بزرگی در هفته‌های آتی مواجه است.

براساس برنامه‌ای که وجود دارد، استقلال در همین هفته باید رخ در رخ تیم تراکتور قرار بگیرد. این بازی در ورزشگاه شهدای قدس تهران برگزار خواهد شد و با اینکه استقلال میزبان این بازی است، اما دیدار فوق چالش‌آفرین خواهد بود. بعد از این بازی که استقلال میزبانی آن را به عهده دارد، موسیمانه و شاگردانش باید ابتدا در عربستان رخ در رخ تیم الهلال قرار بگیرند. سپس باید به مصاف تیم مس رفسنجان بروند که این بازی به میزبانی استقلال و در مکانی نامعلوم! برگزار می‌شود.

بازی بعدی آبی‌ها نیز مقابل تیم پاختاکور ازبکستان است که تاکنون کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نکرده این بازی در تهران برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد این بازی نیز در ورزشگاهی در شهر دبی انجام خواهد شد.

به این ترتیب موسیمانه سه بازی دشوار را پیش رو خواهد داشت و باید دید آیا از این چالش سخت عبور خواهد کرد یا خیر؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->